søndag 16. mars 2014

Utfordring #12 og vinnere utfordring #11

Heisann! ( et ord jeg hele livet har skrevet: "heisan", og vært overbevist om at det var riktig, men nå har jeg blitt fortalt at det faktisk skrives med 2 n`er, og etter intens googling måtte jeg rett å slett gi meg - ( vel ikke helt da, for i følge flere kilder skrives det faktisk hei sann:-))
Så jeg fikk i hvert fall jekka den personen som påpekte mine feil og mangler litt ned....*ler*
(ja, i hvert fall skrives i 3 ord - har fått kjeft for å skrive "ihvertfall" også:-)))
Vel dette spora visst litt av - nå er det på tide med en ny utfordring her hos oss, og det er veldig hyggelig at så mange blir med oss hver gang! - Og ikke minst leverer så mange flotte bidrag til oss, det er utrolig vanskelig å velge kun topp tre for oss i  DT.

Før vi går videre med utfordringen skal vi trekke en vinner fra forrige utfordring: 
Vinneren av utfordring #11 ble trukket av RANDOM.org og får disse Storyteller produktene: 

Vinneren ble nr: 

Gratulerer så mye! 

Send meg din adresse, så kommer pakken i posten!
(storyteller@scraproom.no eller PM meg på FB- Eva Gro Røsok)
Du kan også ta et av disse merkene til bloggen din hvis du vil:





-----------------------------------------


I tillegg har DT plukket ut 3 bidrag som de syns utmerket seg. Her kommer topp 3 i kronologisk rekkefølge:
Gratulerer så mye til dere alle! Kjempeflotte bidrag!!


Dere kan ta et av disse merkene til bloggen deres hvis dere vil:





-----------------------------------------

Utfordring #12
Tema
: Alt er tillatt / Anything goes
(- husk å ha med minst 1 produkt fra Storyteller / remember to use at least 1 product from Storyteller)

Her kommer det litt inspirasjon fra vårt DT til vår nye utfordring,



På dette baby kortet har jeg brukt:
Papir fra : Simple Stories
Nydelige  tekststempler fra Storyteller.
Brads, charms, perlebånd, og sommerfugler, fra Storyteller.
Blomstene er også fra Storyteller.
Kakeserviett:  Nellie Snellen.
Dies: Spelbinders. Punch: X- cut.


Ann Kristin:
På denne layouten har jeg brukt:
Mønsterark fra American Crafts
Blomster, sommerfugl og klistremerkebokstaver fra Storyteller

Susanne:


Stempel - Wild rose studio -CL321, Bazzil og Tim Holtz kartong.
Storyteller:
Tag ST-009445 sommerfugl charm ST-000138 ,
Halvperler ST-009650, Rosa sommerfugler
ST-009414, 10mm roser ST-001340 , 14mm roser ST-001500,
Gardenia ST-002088, Cherryblossom ST-003283, Villrose ST-006444,
Bestemor rose ST-006345, organza bånd ST-007007, Gratulerer-stempel ST-003085

Ane

har laget et tryllekort,
 brukt mønsterark fra melissa frances.
 roser fra storyteller. dies fra sizzix,



Jeg har laget en serviettholder, og har brukt ark fra Graphic 45, Couture Collection og bazzill. Bånd og blomster fra Storyteller. "Føttene" er fra Tim Holtz. 


3 kommentarer:

  1. Wohoo! Jeg fikk pakke i posten i dag! Tuuusen takk! Blir gøy å bruke blomstene og sommerfuglene! Og blir spennende med ny utfordring, veldig flotte inspirasjonsbidrag :-)
    Klem, Heidi

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra de kom vel fram! - Gratulerer, - og kos deg!
      Klem Eva

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.