søndag 8. juni 2014

Utfordring #18 og vinnere utfordring #17

Hei alle sammen - og velkommen til en ny utfordring her hos oss!
Takk for alle flotte bidrag dere deltar med! - det er til stor glede og inspirasjon for oss alle sammen!
Før vi går videre med utfordringen skal vi trekke en vinner fra forrige utfordring: 
Vinneren av utfordring #17 ble trukket av RANDOM.org og får disse Storyteller produktene: 





Vinneren ble nr:






Send meg din adresse, så kommer pakken i posten!
(storyteller@scraproom.no eller PM meg på FB- Eva Gro Røsok)
Du kan også ta et av disse merkene til bloggen din hvis du vil:





-----------------------------------------


I tillegg har DT plukket ut 3 bidrag som de syns utmerket seg. Her kommer topp 3 i kronologisk rekkefølge:
Gratulerer så mye til dere alle! Kjempeflotte bidrag!!



Dere kan ta et av disse merkene til bloggen deres hvis dere vil:





Gratulerer så mye til dere alle!!

-----------------------------------------


Her kommer det litt inspirasjon fra vårt DT til vår nye utfordring, 
Tema: Sommerblomster 
(- husk å ha med minst 1 produkt fra Storyteller)





Jeg har laget en LO med herlige, sommerlige blomster fra Storyteller. Ellers har jeg brukt ark og chipboard fra Simple Stories, bubble stencil fra TH, canvas sommerfugler fra Prima, thickers og egenlagde stempler. 


Et bryllupskort med en stor sommerblomst :-)
Jeg har brukt: Ark fra Prima og Bazzill. Dies fra Wild Rose Studio - Floral Frame. Den er bare så lekker:-)
Halvperler, stempel
og charms fra Storyteller. Blomst fra Prima.

Mønsterark: Graphic 45, Blomster og sommerfugel fra Storyteller, Blekk fra Archival




Jeg har brukt
Papir fra FAB Scraps. Bilde fra Minne-hjørnet.
Dies fra Sisix som er embosset med folder fra Nellie Snellen. Kakeserviett Nellie Snellen.
Resten er fra Storyteller.

Fine blomster, sommerfugler, sløyfe, blonde,og gratulerer stickers


1 kommentar:

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.