søndag 26. oktober 2014

Utfordring #26 og vinnere #25

Heisann - da er vi klare med nok en utfordring her hos storyteller. Men som alltid,
før vi går videre med utfordringen skal vi trekke en vinner fra forrige utfordring: 
Vinneren av utfordring #25 ble trukket av RANDOM.org og får disse Storyteller produktene: 




Vinneren ble nr: 




Send meg din adresse, så kommer pakken i posten!
(storyteller@scraproom.no eller PM meg på FB- Eva Gro Røsok)
Du kan også ta et av disse merkene til bloggen din hvis du vil:





-----------------------------------------


I tillegg har DT plukket ut 3 bidrag som de syns utmerket seg. Her kommer topp 3 i kronologisk rekkefølge:
Gratulerer så mye til dere alle! Kjempeflotte bidrag!!



Dere kan ta et av disse merkene til bloggen deres hvis dere vil:





Gratulerer så mye til dere alle!!

-----------------------------------------


Her kommer det litt inspirasjon fra vårt DT til vår nye utfordring, 
Tema: Bruk lilla som hovedfarge, eller ha med lilla blomster.
(- husk å ha med minst 1 produkt fra Storyteller / remember to use at least one product from storyteller.)






Mønsterark: Graphic45

Saturated Canary motiv fargelagt m distress reink
Blomster, tekststempel og blonde fra Storyteller
Spellbinders: elegant ovals

Rita


Kartong: Bazzil Vanilla
Mønsterark: Graphic45 "sweet garden - Sun Kissed"
og Kaiser Craft
Blomster og stickers: Storyteller
Dies: Spellbinders  

Connie


Jeg har brukt:
Osteklut, Dies: Sizzix, Kakeserviett, bilde og blad punch fra Nellie Snellen.
Fra Storyteller har jeg brukt:
Perler, Charms, blomst, blondesløyfe, lilla sløyfe, dekor-nål, lilla stjerner, blonde, og stempler fra den nye juleplata.

Heidi


Storyteller: bånd, blomster og chipboard hjerte
Graphic45 - mønsterark
Bazill - hvit, orange og lilla kartong
Prima - blomster
Nellie Snellen - doily
Spellbinders - dies

Line



Dette har jeg brukt: sort bazzill og ark fra restebunken. Blomster, perlegren, diecut og stempel fra storyteller. Dies fra la la land. Diverse pynt fra skrinet med det rare i. 



3 kommentarer:

  1. Kjekt å sjå kortet mitt i topp 3-lista :)
    Har registrert det i skrytelista mi i sidebar.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at dere plukket ut kortet mitt på topplista. Har lagt det i sidebaren min :)

    Klem fra Hilde
    http://hildesscrappeunivers.blogspot.no/

    SvarSlett
  3. så hyggeli å bli vinnern i konkurransen deres <3 tuusen takk <3

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.