søndag 9. november 2014

Utfordring #27 og vinnere #26


Hei alle sammen, og velkommen til en ny utfordring her hos Storyteller.
Dette er min siste utfordring som vert her hos Storyteller, så jeg vil passe på å takke for meg, og ønske Lena Suhr lykke til som ny bloggsjef:-)
Jeg er helt sikker på at det kommer til å gå utmerket!

Før vi går videre med utfordringen skal vi trekke en vinner fra forrige utfordring: 
Vinneren av utfordring #26 ble trukket av RANDOM.org og får disse Storyteller produktene: 





Vinneren ble nr: 


Send meg din adresse, så kommer pakken i posten!
(storyteller@scraproom.no eller PM meg på FB- Eva Gro Røsok)
Du kan også ta et av disse merkene til bloggen din hvis du vil:





-----------------------------------------


I tillegg har DT plukket ut 3 bidrag som de syns utmerket seg. Her kommer topp 3 i kronologisk rekkefølge:
Gratulerer så mye til dere alle! Kjempeflotte bidrag!!

Nr1 - 1.Lena Løken


Nr2 - 3.Guri


Nr3 - Kristina


Dere kan ta et av disse merkene til bloggen deres hvis dere vil:





Gratulerer så mye til dere alle!!

-----------------------------------------


Her kommer det litt inspirasjon fra vårt DT til vår nye utfordring, 
Tema: Vinter/blått
(- husk å ha med minst 1 produkt fra Storyteller)


Her har jeg  brukt ark  fra Ladybug.
Lykt, ramme og hjørne dies er fra La La Land.
Stjerner fra X-CUT punch.
Osteklut og perler Storyteller.
Bilde er fra et utklippsark fraNellie Choice.



På dette kortet har jeg brukt papirer fra Graphic 45.
Tekststempel,  metallpynt, blonder og blomster fra Storyteller.
Doilies, snø, crackle paint og knapper.
Symaskinsøm.

Lena
Jeg har brukt følgende:
Bakgrunn: Embossingfolder fra Nellie Snellen
Stempel: Storyteller
Reinsdyr: Nellie Snellen, dies bak sirkelen er fra Prima.
Glitterstjerner i 3Dfoam, perler og charms: Storyteller.

Lisbeth
Jeg har brukt:
Motiv: Hero Arts
Mønsterpapir: Melissa Frances
Tekststempel: Storyteller
Dies: QuicKutz «Tab»
Punch: Tonic snøfnugg
DistressInk «Walnut Stain»
Pynt: Pixies (Doodlebug design), Glitterstickles «Frosted Lace», Sølvblonde (Stoff & Stil)
Motivet er farget med ProMarkers

2 kommentarer:

  1. Topp 3, det skal legges inn i skryteliste mi :) Og inspirerer til å lage nytt kort til nye utfordring :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.