mandag 4. mai 2015

Sizzix Handwritten love by Tim Holtz

Heisann! I dag er det min tur til å vise dere en LO og ett kort jeg har laget med en dies fra Sizzix: "Handwritten Love". Min mor ble 70 år på nyttårsaften i fjor, og dagen ble feiret med nærmeste familie. Vi spilte bla Alias, og på bildet kan dere se at min datter Susanne og mamma ler godt av noen som spiller. Fine minner å ta vare på.

Jeg har brukt:
Dies, ord: Sizzix: Handwritten Love by Tim Holtz SIZ-660218
Roser, villroser og liljer: Storyteller ST-006277, ST-006413, ST-005270
Mønsterark,klistremerker: Bella Boulevard Color Chaos Kit BB-925
Enamel dots: Bella Boulevard Color Chaos BB-945







Og her er kortet.
Her har jeg også brukt mønsterark fra Bella Boulevard Color Chaos Kit BB-925
Her har jeg også brukt en annen sizzix dies: Scribbles and splat by Tim Holtz SIZ-660222
Og en chipboardfigur kamera fra Storyteller ST-010076 




1 kommentar:

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.