onsdag 24. juni 2015

Sizzix-Treat Bag Topper

Sizzix har kommet med en super "topp" til gaveposer! Sizzix Thinlits Die Set 12 pk - Treat Bag Topper.  Den er veldig god å stanse ut med, og det følger med lekre blomsterdies og ord, som du også kan bruke på andre prosjekter. Med denne kan du raskt og enkelt pynte gaveposene dine.

 Du kan lese mer om diesen hos Sizzix.




Bente.

Sizzix dies.Treat Bag Topper.

Gavepose med kjøkkenkluter.



Kjekk dies fra Sizzix.
Sizzix dies.Treat Bag Topper. 660291.
Sizzix dies.Handwritten Love 660218.

Mønsterark Fabchraps.
Storyteller perler ST-00963
Storyteller blomster 18mm ST-006239
Storyteller roseknopp ST-001647
Prima roser.



Jeg har valgt å bruke denne diesen på toppen av en clear bag fylt med mint-sjokolade. Jeg har brukt det ene blomstersettet på disse og pyntet med en splittbinders i midten. Jeg gleder meg allerede til å bruke disse til jul; poser med reinsdyrbæsj, snømannsuppe osv! 


                                                   Sizzix dies.Treat Bag Topper. 660291
Mønsterark: My Minds Eye OT1020

Jeg har også brukt diesen på toppen av en clear bag. I denne posen har jeg puttet "jentestash", men oi hvilke muligheter man har med dette dies-settet. Neste prosjekt blir en paperbag med en slik topp... Og jeg gleder meg allerede til å bruke dette settet til juleposer!


Sizzix dies:Treat Bag Topper (660291)
Bazzill Kraft kartong
Bazzill Grønn kartong
Restepapirer
I midten av blomstene dro jeg gjennom noen støvbærere som jeg kjøpte for mange år siden for å bruke i marsipanblomster...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.