lørdag 10. oktober 2015

Sizzix Lattice Feathers Dies


Hei alle sammen.
I dag vil jeg vise dere et kort hvor jeg har brukt enda et av Sizzix dies settene jeg har fått.

Jeg vil også minne dere på Rosautfordringen som enda pågår her hos Storyteller (se i høyre sidebar for link direkte til utfordringen, eller trykk her).

Dies-settet jeg har brukt er Lattice Feathers (660501).
Etter at jeg kuttet dem ut dekket jeg dem med Frantage Shabby White - ble de ikke lekre?

Her kommer noen fler bilder av kortet:



Materialliste:
Kartong: Bazzill
Mønsterark: Authentique Flourish Paper Pad (AU-FLR500)
Dies: Wild Rose Studio Oval Frame Dies (WRS-SD005)
Motiv: Little Darling Rubber Stamp Zoe (LDRS-5025)
Roser: Storyteller, 18mm, Babyrosa (ST-006277)
Halvperler: Storyteller (ST-009544)
Gesso (RAN-MDM41689)
Frantage Shabby White, Seambindingbånd, Hjertecharm, Perletråd, Fjær, Blonde, Martha Stewart PATP sett, ProMarkers til fargelegging av motivet.

***

Husk Rosautfordringen hos Storyteller

Ønsker dere alle ei riktig god helg, klem fra Lisbeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.